Komentáře k článku Jak spolehlivě otrávit spokojeného zákazníka?
Dnes jsem se na vlastní kůži přesvědčil, že ani sebelepší kvalita služeb není všechno.
Celý článek Jak spolehlivě otrávit spokojeného zákazníka?
1. |
komarek | Pátek 13.06.2008 09:43 | IP 89.102.174.***
Co máš z toho :) Já už lítám tři dny po sobě po doktorech a naše doktorka si zřejmě mezi každým odchodem a příchodem dalšího pacienta vychutnává siestu. Dnes jsem čekala víc jak hodinu ( mohla jsem si pospat..) a pak mi ještě zapomněla dát žádanku, takže jsem se musela dvakrát vracet. No a za těch 30Kč..? Škoda mluvit- na odběrech mi rozpíchala babka obě ruce, takže jsem po městě chodila jako narkoman a všichni po mě soucitně (jiní nepřátelsky) pokukovali. Jo to je život ;)
2. |
jp | Pátek 20.06.2008 23:58 | IP 90.176.51.***
Doufám, že to myslela (slečna ?) ironicky, každý kdo alespoň trošku vidí do českého zdravotnictví ví, že to jsou právě věci jako oněch 30kč (mimochodem, naprosto směšná částka), které odvádějí lékaře od práce. To je tak, když takový kolos vede přinejměnším zvláštní člověk, jeho malý posluhovač a Třinecké železárny. Ale souhlasím: Jo to je život ;-)
Přidat komentář k článku Jak spolehlivě otrávit spokojeného zákazníka?